En morgon som luktar öl

Det är klibbigt på vårat golv, diverse alkoholhaltiga vätskor väntar på att bli upptorkade. Fanny diskar många glas. Och vi har en mindre förmögenhet ståendes i påsar i hallen, pant är icke att fördöma som inkostkälla. Igår var det fest, igen. Vi hade förfest hos oss, mycket folk, vi gamla i gemet fick spana in förstasäsongarna (de nya) för första gången. Det är skönt att vara andrasäsongare. Sen var det HC, skooj så skoj. MEN, jag tappade mitt körkort, åångest idag. Kom tillbaks. Annars kommer jag ju inte hem till jul.


Får se vad det blir idag, kanske sunes jul i jojjos soffa. Men nu ut och bråka med skidorna, ska bli kompis med dem, de känns som en häst som kastar av mig gång på gång. De har löst ut flera gånger, gick in på skidåkarna (hyran) och sa: jag är trött på att de löser ut, de är felinställda. Typ det är inte mig det är fel på det är skidorna. Men de var visst inte felinställda, jaha då är det mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0