Världen inbäddad i bomull

Det är härligt att vara här. Sälenkänslan är skön. Det är så mycket snö, väldigt många decimeter. Boendet är kanon, jättefint och trevliga sambos. Kul att träffa alla igen.


Idag har varit händelserik, det hade som sagt snöat och bilen ville inte köra ut, vi satt fast flera gånger innan vi kom ut från parkeringen, vi fick butta (putta på fannyspråk) och skotta.

Sen när vi väl var ute så fick vi lite sladd och fanny körde in i en snövall, som tur var fanns det en snäll kille i närheten som kunde dra loss oss. Så nu vet vi att bogserlinan funkar. Sen kom vi inte uppför backen till parkeringen, fick ta en hejdundrandes fart och massa gas. Jag tror vitabilen får vila ett tag nu om det ska fortsätta snöa.


Så var det dags för första åket, nervöst som vanligt. Ramlade efter typ 10 meter, tappade skidan, upp igen och sedan låg jag där och käkade snö efter två sekunder igen. Det tog defenitivt ett tag för kroppen att koppla ihop alla skidåkningsvervtrådar med ben och muskler igen. Men vad det var underbart att åka skidor igen. Tokglad i hela kroppen.


Sen blev det mysigt pepparkaks och lusskattsbak med många trevliga tjejor. Mycket degätande, ska jag vara ärlig förstår jag inte varför man envisas med att sätta dem i ugnen, degen är fasligt mycket godare. Nu ligger allt som en stor klump i min mage. Jennie gjorde penisar av olika slag, väldigt snygga.


                               

Imorgon ska det kanske bli lite mer ordning på åkningen, kanske lite kvällsfest?


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0