Väteperoxid en torsdagskväll

Så har en till vecka passerat. Det var lite tråkigt att säga hejdå till mina tokiga kidz , jag kallade dem för brudarna X. De var inte så hajja på att åka med stavar, åkte med armarna  och stavarna rakt ut i luften, som x, så söta.


Hårfärgningen gick ganska smärtfritt, för min del. Fanny kom ur duschen och klagade över att det var gult sen blåste hon det och det blev kritvitt och sen skiftade det tydligen i gult igen. Så inte helt nöjd med andra ord. Men jag hade blivit förvånad om Fanny faktiskt varit nöjd med en gång.


Varit i Tandådalen och träffat Julia som var där med kompisar. Julia som har massiva problem med att frysa hade införskaffat en Hannibal Lecter mask för ansiktet. Bara ett litet hål för munnen hade hon, men hon frös inte. Verkade jätte käck, löser säkert stel-i-ansiktet-och-prata-i-slow-motion problemet men jag tror att mina elever skulle bli rädda för mig om jag hade på mig en sådan. Jag har dock köpt en turtleneck, en slags halsduk, nu är jag kär i den, så ljuvligt len och varm för hakan. Hur har jag klarat mig utan en sån?


Nu blir det hamburgare sen är det fest i 21an, födelsedagskalas, tror inte det är tårtkalas varianten, men man vet aldrig.  
      
                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0