Du ska inte tro det blir sommar.

Anna var här, hon stannade inte så länge men det var väldigt mysigt ändå.  Fick andra rosbuketten på en vecka.


Jag gick in i en stolpe på centralen, tjong sa det i huvudet och nu har jag ett ömt blåmärke där. Splitvision? Typiskt Louise skulle nog vissa säga.

 
Just nu är det väldigt höstigt och långsamt. Jag skulle vilja snabbspola lite, bläddra fram några sidor och veckor i almanackan. Jag sitter med böcker, papper och överstrykningspennor i alla olika färger i försök för att göra det lite mer färgfyllt men jag konstaterar var femte minut att tentaplugga nog inte kan kännas ens en smula underhållande.

 

Så i all molntung, regnrusk deppighet tog jag fram lite fina bilder från en väldigt bra sommar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0