Går en liten bit över marken.

 

Det kom en taxi med röda rosor, till mig. Blev helt jätte lycklig. De är jätte röda.

 

Familjen var här igår, det var mysigt till tusen. Mormor fick se Lund, och hon la en matta i korridorsköket. Vi åt stark indiskbuffé på indisk restaurang och det sved på läpparna men var underbart gott och jag har inte varit så mätt på länge. Sen hade jag lite efterrättsbjudning på mitt lilla rum. Och jag fick en massa väldigt fina presenter. Älskar min familj en väldigt massa.

 

I lördagskväll var det sittning med klassen. Det var utklädning på bokstaven P. Alla var snygga som papegoja, pumpa, profet, pudelrockare och en massa annat. Jag var plastfolie.  

 

Idag har min mobil ringt och pipit ofta, har fått smyga ut från läsesalen på biblioteket.

Även om inte mina kära och fina har varit fysiskt här idag så har jag varit födelsedagsglad ändå, för ni är ju med mig ändå.

 

Har fikat med korridoren, mormor lämnade rulltårta.


                                                 

                                                   
                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0