Undvik institutions vård.

Hur många frukter krävs det för att få kallas fruktsallad?

Äter lunch framför datorn, fruktsallad bestående av banan och äpple. Drabbades just av fruktkoma, kan den botas med en powernap tro?

 

Har hittat en blogg av Elsa Billgren. Är helt betagen. Hon skriver så enkelt och så vackert. Cool är hon också, har bara secondhand klänningar. Också talar hon om för hela världen hur kär hon är och hur mycket hon älskar att hångla. Och om sedondhand fyndade gafflar med rosor på. Jag skulle vilja vara kompis med henne.

 

Har suttit på en parkbänk i solen och egentligen diskuterat det vi skulle ganska lite men haft det ganska skönt. Det är något slags kulturfestival i stan och vips satt programledaren för typ kobra där på bänken framför oss.

 

Eftermiddagen ska avnjutas med 97 sidor av totala institutioner. En bok som är skriven på 60 talet då tvångsrakning fortfarande förekom och allt handlar om att bryta ner och förnedra.

 

Den här veckan har jag och den rödhårige pojken varit tillsammans i 6 månader. Ska bara bestämma vilken dag. Kan ju tyvärr inte bli så mycket hångel för att fira men tanken om ett är ju nästan lika bra.


Glömde nästan säga att jag har köpt en ny penna, blå och grön med små prickar på, det blir så mycket roligare att skriva med en fin penna. Det gör mig glad idag.
Och att jag ska åka hem till alla underbaringar imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0