Quelqu'un M'a dit

Idag är det fransk musik och ösregn. Packar mina kläder för tre månader och förstår inte hur mycket kläder jag har. Jag och Ellen kommer få ta en taxi till tåget.

 

Fast mamma och pappa om ni blir oroliga nu; jag tänkte såhär att jag tar med typ allt så ska jag göra en utrensning när jag kommer hem och slänga massor, en del, lite i alla fall…


Ut på tillfriskningspromenad för att få lite syre och kanske lite bra tankar till hemtentan, för dem är totalt slut nu. Helt slut.


Kommentarer
Postat av: frida

regnar det i lund? det är jättemycket sol här. jag har fått färg efter att ha varit i solen en hel dag. när kommer du? betty ska ha små kattisar i sommar!

puss

2010-06-01 @ 18:57:36
URL: http://fridahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0