Solhörnan jag blir din snart.


Hej jag är sjuksjuk sjuk typ och måste få tycka synd om mig själv någonstans. Hemtenta och arga bihålor som gör ont i hela ansiktet och huvudet.

Har varit iväg och köpt min första nässpräj, tycker det är hemskt obehagligt att spraya i näsan, nu rinner det snor i 30 sekunders intervaller. Tur att jag har mjukt toapapper.

Var bara tvungen att gå en sväng på loppisen och hittade några jättebra grejer, en blommig långkjol och levis original för 20 kronor. Och köpte megastora päron på torget. Ett sådant och två skedar blåbärspaj från igår fick bli lunch. Kom tillbaka alldeles svettig och trött.  

Dricker te, borde plugga hemtenta men är så trött i huvudet att det blir en mening i taget. Lyssnar på Thåström och Neil young -  Heart of gold - helt grym.

Vill ha fredag och ledig och vara hemma på ön. Snart där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0