uppdatering mindre bra.

Hej.igen.

Längesen jag skrev här tror jag. Vad har hänt, vad har jag gjort, tänkt sen sist? Minns inte riktigt.

Jag var ju hemma i världens bästa hus med världens bästa familj och träffade världens bästa kompisar. Jag hade det alldeles jätte bra och bara myste. Det var så skoj att träffa kompisarna, tänk vad det hade varit fint om vi hade kunnat hänga lite mer.

Igår var jag i Helsingborg med 5 grabbar, tittade på havet, på danmark, drack kaffe, spatserade och såg mitt livs första basketmatch. Basket med maskulinitetsstinna grabbar var en upplevelse. Kändes nästan som man var på en observation, mycket high fives och axelstötar, och manliga kramar.


Nu ska jag ringa min förträffliga fader för idag är det hans dag. Pappa Björn I Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0