lite returned.

Hallå där bloggen. Det var inte igår såattsäga.

Plötsligt fick jag ett litet lust att skriva här igen.

Har egentligen inget särskilt att berätta.

Kan ju statusuppdatera lite:
9onde januari. Det regnar (otippat) jag skriver opponering men syr mest. Eller stickar. Filurar på uppsatsämne, igår så att jag nästan somnade med möjliga frågeställningar frågandes i huvudet.
Träffade klasskompis på fyratimmarskonstantpratasndes fika i lördags, hon har gått i skolan i amerika en termin och hade mycket intressant att berätta. Var också på hummermiddag och åt hummer. Det borde man definitivt göra oftare. Verkligen gott.
Trivs bra i min korridor. Ypperligt trevliga människor, skratt nästan varje dag och intressante sammankomster över äggmackan.
Tänker mycket på kittelfjäll om 17 dagar. Längtar görmycket. Saknar livet i underställ dåochdå och alltsomofta och önskar det iallafall kunde bli några smulor snö här nere.

Det var väl det för nu. Ska ta och äta lite smoothie och eventuellt skriva en halv mening på min opponering.
Kan ju avsluta med ett litet braigt citat från den kände dumbledore:

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0