Ett pepparkakigt december

 

Sunes Jul, pappa rudolf, words fail me. Han är bäst.

 

Det är fredag idag, jag spinnade 1,5 timme för två dagar sedan och har fortfarande ont i rumpan. Funderar på att investera i en gelkudde att sätta på sadelen. Och oj vad jag svettades, det bara rann ner i ögonen så jag inte såg något, tur att jag inte cyklade vält….

 

Imorgon är det sittning med klassen igen, jultema, jag ska klippa och klistra mig till ett pepparkakshjärta av ikea påsar, får återkomma om hur detta slutar.

 

Efter tråkigt tentaplugg och gråa dagar har inspiration infunnit sig och det är roligt att läsa igen. Skriver på ett arbete om något jag tycker är verkligt och riktigt intressant. Och jag fick VG på tentan, det var fint. Det är som om Lund och plugglivet insett att de behöver samla lite poäng mot motståndaren…..

 

Pepparkakor och glögg med idolfinal och klassvänner ikväll.

 

Jullov om precis en vecka och pussar med rödhårig om en vecka och två dagar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0