Zucchini och vit yoghurt till middag.

Saint Sorlin. Off pist i Alperna i Frankrike vecka fyra. Håret reser sig när jag säger det högt.

 

Här har inte hänt så mycket annat här, läser och läser. Har målat borden nu, nu är det mesta som kan vara vitt vitt, som jag vill ha det. Det var inte helt jätte smart att göra det inne på rummet. Luktade starkt i näsan och sved i ögonen. Men jag är nöjd, det blev bra även om färgen inte räckte hela vägen.

 

Har fått ett paket av någon underbar i min lilla postlåda.

 

Har hittat Florence Valentin och älskar dem. Lite i stil med Håkan.

 

Imorgon blir det diskussionsplugg på AF borgen. Ett väldigt skönt ställe att socialplugga på eller dimpa ner själv med en bok och en kaffe för elva kronor. När koncentrationen svackar kan man alltid snegla lite under lugg på killen som frenetiskt dricker kaffe ur en termos och äter en trasig smörgås ur en blå ica kasse. Eller lyssna lite med halva örat på diskussionen bordet bakom mellan tjejgänget som mest glider in på vad som hände på nationen kvällen innan.

 

Har nu också joggat i denna stad, hoppas att jag lyckades övertala förkylningen att ge sig iväg.

 

Nu ska jag duscha innan jag har en dejt på skype.

hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0