Brott är en gärning som är beskriven i denna balk......

Elin sigvardsson är bra. Det är roligt att lyssna på musik som man liksom får från andra. Då kan man tänka och undra vad de tänkt på när de lyssnade på just den där låten.

 

Igår satt jag på balkongen och brände mig röd på bröstet, idag är det regn och deppväder och det har snöat. Och jag har ont brevid en visdomstand. Och jag saknar alla jag tycker om.


Jag har ägnat efetrmiddagen med att sätta färg i min lagbok, lite som att fylla i en målarbok. Fast det är inte prinsessor eller elefanter jag fyller i utan lagen om rättsspykiatriskt vård eller paragrafen för vållande till annans död. Men boken blir liksom lite trevligare när den är kladdig av rosa och blå överstrykningspenna.




Och Selma är ett fint namn.

 



 
Idre och en skrattig kväll i backen med en ketchupflaska och bästa kompisgänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0