Ibland får man bada, så kan det gå.

Jag totalt bara älskar det. Att ligga på en klippa eller en brygga med hav och himmel helt blått omkring. Vara lite blöt i håret, lite sträv av salt och känna hur solen bränner i ansiktet. Det är hur himla underbart som helst.

 

Det är det bästa jag gör just nu. Läser en bok eller lyssnar på lillasysters musik och tänker att det enda som hade kunnat vara bättre är om en kille legat bredvid.

 

Så är det.

 

Sen jobbar jag en del, jag jobbar hos killarna på boendet ganska mycket men jag är glad när jag går dit och skrattar när jag är där.

 

 

Jag har äntligen fått ner min lilla båt till vattnet efter kapellsyande och segellagande. Idag har vi varit ute tillsammans och jag fick bada lite grann när vi fastnade i leran. Men när vi väl kommit ut ur hamnen hade vi skoj.

 

Och på fredag ska jag tältcampa med en massa tjejer. Några av mina allra bästa tjejkompisar. Vi ska tälta på en camping i Tylösand, dricka rosé och skratta.

 

Så jag har det ganska bra, då är det liksom mer okej när det kommer tråkiga saker. Har man mycket sol är det lättare att ta en regnig dag ibland.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0