fyra år senare helt plötsligt.

Det är fyra år sedan jag tog studenten, fyra år hallå var tog ni vägen? Alltså tiden flyger. Fast fyra bra år, himla bra. Klokare och visare och äldre ? Äldre definitivt. Fast typ onödigt att sörja över det, livet blir ju bara bättre.



Idag var jag på en liten tur på ön med min mor, inhandlade en lite ask med en ros på som jag ska lägga något fint i. Också har vi ätit jordgubbar för att min lillasyster slutar skolan idag. Jordgubbar med créme fraiche är tokigt gott.


Nu när jag har lite tid tänker jag att jag ska börja lägga in bilder.


Ikväll ska jag ha lite kvalitetstid med min mor och far, det blir trevligt. Hej.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0