honunugsvatten a la stöldgods

Gårdagen blev lite ljusare, först kom solen och sen cyklade jag ut och träffade mina klasskompisar. Vi satt på en uteservering och pratade småstjärnorna och lumpen. Sen gick vi och åt varm ciabatta på café ariman. Antagligen jättegod tyvärr kände jag inte så mycket smak för den här mastodont förkylningen. Sen åkte jag hem och drack vatten med honung och citron på plastburk. Undrar varför jag aldrig druckit det förut, kanske för att jag aldrig har honung eller citron hemma. Det hade jag inte igår heller så jag fick stjäla lite av ovetandes korridorvänner. Men det är nog lugnt. Honungsvatten känns som nya inne grejen nu, skönt och lent i halsen.

 
Nässpräjen var ingen bra grej, när jag skulle spaya i natt glömde jag ta av locket så det kom inget in i näsan men rann ner i handen, så det blev liksom ingen effekt. När jag väl fick av locket och sprutat in så kändes det som det blev ett hål upp till hjärnan, ont gjorde det också.


Idag har vi ätit brunch på nation och kramats hejdå och sagt ha en bra sommar. Det blir lite konstigt att inte träffa alla på flera månader. Men som tur är finns ju internet så man kan säga hej där om man vill.


Nu blir det skriva skriva hemtenta. Och ikväll ska jag äta ananas.



Också skulle jag vilja hälsa till min mamma på mors dag. Du är världens bästa. Du slår alla andra och jag älskar dig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0