inga känslor i rymden.

En söndag som började med scones med mycket smör och sedan lite plugg med intensiteten ungefär 0,1. Gjorde sedan blomkålsmos i en för liten kastrull så det kokade över grädde över ungefär hela spisen. Sedan mer ganska lite plugg och en liten sovpaus som var väldigt skön. Åt ett äpple och sprang 9 km, fick håll efter en. Förutom hållet gick det rätt bra, kom in i en running high sista biten och tog inte ens genvägen på slutet. Vilket var lite dumt för sista biten var en backe och jag tappade mitt running high.


Såg I rymden finns inga känslor på bio igår. Väldigt rolig om en kille med asberger som försöker hitta en ny flickvän till sin storebror. ”Vi måste hitta en annan jävla tjej som uppfyller våra krav på att leva med mig””Om du inte tycker om honom så tycker du inte om mig för han är 937 gånger bättre än mig.”.


Här är en bild på mig i mina nördiga 30 kronors läs och datorglasögon. Min kamera har börjat göra ett gult streck mitt i bilden, vad är det undrar jag?



                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0