pingu och hans kompis.

Finare väder nu än det var i hela augusti, sol varje enda dag, fast lite kyligt i luften förståss. Svårt att klä på sig. Har fått ge upp bara ben, insåg att det blev för kallt och att benen är typ tillbaka till vinterbeka och att bleka frysknottriga ben är mindre positivt.

Avnjuter en halvkopp bara ljummet kaffe och myser framför datorn. Försöker formulera ett mail till någon ute i arbetslivet som förhoppningsvis ska ta sig an mig så jag får komma och känna lite på verkligheten. Plus att den ska vilja lyssna på mig när jag berättar om en kriminologisk nyckeltext. Känns ite som läxläsning för någon man inte känner, konstigt men ska försöka göra det något bra.


Skönt att den mesta stressen från förra veckan lagt sig. Då var mycket upp och ner. Men nu är det ganska bra.

Idag ska jag simma, imorgon åka till ikea igen för tredje gången denna månaden, men ikea är skoj. På fredag är det sittning, tema livet på landet så ska på något vis knåpa ihop ett mjölkpaket.



Här kommer en bild på några delfiner vi träffade på i slottskogen i sommras. Kan ju vara roligaste djuret.

                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0