En snorig ettåring inte nej tack.

Har varit hos barnen på förskolan idag, de är så himla söta, jag dör lite. Idag var de också mycket snoriga och febriga, och jag kom hem lite matt, antagligen har några baciller hoppat över på mig. Trött i kroppen blandat med brutal träningsvärk och denna läsa rättfallskväll kommer bli trevlig.

 

Jag har också köpt en blomma idag, mycket liten men söt, kommer med stor förutspåhet överleva inte så länge, den var nästan ledsen innan den kommit hem. Men den står här framför mitt skrivbord och gör mig lite glad.

 

Har också gått på löplabbet och trånat efter springskor. Drömmer lite om den där känslan när man flyger fram i ett par nya. Men löpskor är ack dyrt, jag får ta fram sparargrisen så kanske det kan bli ett par till sommaren.

 

Det ska också bli mycket trevligt att få hit bror och flickvän i helgen.


Här kommer lite bilder från nya vardagsrummet, pannkakskväll och sånt jag målat.



                                  
                                   
                                  
                                  
                                  
                                  
                                  
                                   
                                   
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0