24 september och man behöver vantar när man cyklar.

Ute på andra sidan förkylningsträsket. Tack för det. Att snarka i vaket tillstånd för att näsan är täppt, sår under näsan för man har snytit sig med willys billigaste toapapper var femte minut. Förkylning kan ju vara misär alltså. 
 
Nu känner jag smaket på kaffet igen, firar det med att dricka några koppar extra. 
 
Var i skolan idag och gjorde nästan ingenting. Gick hem och gjorde nästan ingenting. En jämn aktivitetsnivå. Kanske en aning låg.
 
Premiärtestade min ugn istället. Den fungerade. Blev glad. Åt lax med ruccola. Är ganska bra på maträtter med få ingredienser. Typ kyckling och keso. Ägg och keso. Makrill, morot och keso. Alternativt med något av tillbehören avokado, paprika eller mathavre. 
 
Ja det var väl det. Nu ska jag flytta på några meningar i mitt arbete och sedan gå på kesoinköpspromenad till coop avenyn. 
 
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0