Stuck in a moment you can't get out of.

Hejochhå.

Är nu vaccinerad och utom risk för den nya influensan. Måste erkänna att jag var lite orolig innan, hade blivit uppskrämd om att det var en monsterspruta med lång, tjock nål och att det var minst en deciliter som skulle sprutas in. Men hann knappt få syn på den så var det klart, jag vände bort huvudet och då passasde sköterskan på att köra in den och när jag vände tillbaka så var det färdigt. Kändes nästan inte, nästan störtlöjligt. Har lite ont i armen, som känslan av ett stort blått blåmärke, det går inte att sova på den. I övrigt bara inbillade biverkningar, går och väntar på att den där lilla fejk influensan ska infinna sig, känner efter och känner efter och garderar mig med att vara inne i mjukisar ifall den skulle komma akut, men än så länge är har jag inte identifierat några tecken. Får nog dedikera ett tack till min mamma för pålitligt immunförsvar.

Annars så regnar det, typ mest varje dag. Man längtar bort, hem, ut , iväg och nån annanstans.
Idag är det onsdag och typ bara 37 dagar kvar till jullov. Jag och Ellen drack glögg med russin i söndags, det kändes bra.

Nu ska jag sjunka ner i konsten att läsa statistik om brottslighet. Den är sjukt intressant, statistik kan lura så otroligt, om man tittar på hur antalet tex väskryckningar ökat på ett specifikt ställe kan statistiken säga 75% ökning men i själva verket rör det sig om att den ökat med 2 stycken, för det var inte så många från början.


Ha en braig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0