Bregottsmörgås cravings.

Har varit hos farmor och hos mormor, mysigt som bara den. Hittade coola jackan a la sportåttiotal på farmors vind. Idag packar och donar jag och äter bröd med bregott extra salt, väldigt tjocka lager, det har varit min största last denna sommar. Snart blir det back till verkligheten och börja ära nyttigt igen. Oj vad jag inte gjort det i sommar.


Imorgon blir det lund litegrann, ska flytta ner mina kläder och andra saker och vara lite ikeashoppinghjälp åt han som flyttat dit nu. Det blir trevligt att träffa Lund igen men framföralltast trevligt att träffa honom där, 5 veckor är långt. 


Bilder på sommarens största zuccini planta, faktiskt sådd av mig, dock tyvärr inte helt omhändertagen av mig. 

Och sommarens bästa köp, mina prickiga träskor.




                              
 
                              

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0