Sommarlov är trevligt.

Hej nu är jag hemma i huset på ön. Det är härligt.


Sen jag kom i fredags har jag packat upp och bott in mig i lillstugan, träffat Jessica Ling och ätit mjukglass med mangosås på avenyn, sått frön i grönsakslandet och rensat ogräs så fingrarna sved, sytt, haft fint besök, cyklat, ätit ckokladströssel som knastrar mellan tänderna, legat på en brygga och läst braiga boken, varit med mamma och pappa på en uyflykt ock köpt en fin liten plasteka och buskar som luktar jättegott, lagat fisksoppa och bakat bröd, firat min mamma med god chokladkaka och tyckt om min familj en massa.


Det är oändligt trevligt att vara ledig, varför är man inte det jämt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0