sommar vad jag vill och lite till.

Jag ska egentligen läsa i en bok om sociala normer men mitt huvud är trött hela tiden så jag längtar till sommaren istället.

 

Det här vill jag göra.


Gå på Astrid Lindgrens värld, för det får man väl som 22 åring? Får eventuellt kanske muta med ett litet mindre barn som täckmantel.

 

Lära mig åka wakeboard, kanske om det inte blåser och jag inte är kissenödig. Och om jag kan ställa mig upp på första försöket.

 

Plocka musslor och koka och äta dem.

 

Läsa böcker, jag har samlat en liten lista, ska ge mig ut på jakt efter håpas att du trifs i fengelset för jag tror att den är bra.

 

Segla min lilla båt.

 

Ligga på en klippa och smaka salt och känna hur solen är varm på hela kroppen.

 

Plocka jordgubbar.

 

Hälsa på Johanna och Linus på Öland, kanske titta på slottet.

 

Träffa alla underbaraste vännerna. Alla jag träffat alldeles för lite det senaste året.

 

Jobba förstås, och det ska bli himla roligt.

 

Sova på hotell, äta frukostbuffé, mjuka hotellakan och pussar.

 

Plocka blommor.

 

Sy.

 

Promenera, strosa och filosofera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0