korrupt onsdag

Alltså kaffe är galet gott ibland. Eftersom jag inte dricker det dagligen är det lite som något förbjudet jag bara unnar mig ibland. Som idag när jag sitter fastklistrad vid mitt skrivbord utan att ha borstat tänderna och läser om korruption i Ryssland.

 

Igår var en väldigt bra tisdag. Vi sprang ut i en ravin i utkanten av staden och gjorde fartlekar så jag nästan trillade ihop av trötthet. Sedan åt vi rotfrukter och kyckling med bearnaisesås. Sedan tittade vi på kärleksfilm och somnade.

 

Idag blev lite tyngre. Men jag hoppas på att skingra bort lite jobbigt på fotbollsträningen ikväll. Sen är det tvonsdagkväll.

 

Tittat på Anneli på svtplay. En tosig tjej som är kär och glad för att någon har sagt att hon är bättre än knark. En ensam väktare som sätter fram två brödskivor i en brödkorg på bordet. Bara så gulligt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0