Back on track på kullersten.

Åter rullar cykeln över kullerstenarna i min bästa stad just nu. En aning blåare målad cykel, men fortfarande lika skumpig. Snart en vecka och det är härligt att vara tillbaka. Vi bor två i mitt rum en liten tid, det är trångt men mysigt mer. Hänga tvätten ihop och puss lappar på skrivbordet.

Slutet på sommaren blev ganska bra. Skagen var fint och lite till. Väldigt blåsig strand, vackert hav, skaldjur, sand mellan tårna, mysigt, vackra hus oxh tavlor och bananmilkshake på glasögonen.


Jag saknar min familj lite grann. Och kompisarna som är där och inte här. Det var väldigt fint att vara hos er hela sommaren. Vi ses snart igen.

Puss



                                  
                               
                                  

                                   

                                  

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0