en ganska regnig tisdag.

Jag var och tränade fotboll med ett riktigt lag igår, på en konstgräsplan. Det var riktigt roligt, känslan både satt kvar och inte satt kvar, mest inte.  Tror jag ska fortsätta, kan bli skoj.

 

Sittningen i fredags blev riktigt lyckad, bra stämning, utklädnad och mycket sång. Sen dans så t-shirten var blöt av svett, ofantligt varmt var det, bananas på dansgolvet och görskoj. Mitt studentleg och idkort fattas på något konstigt vis. Har det hänt förr? Vill dock påpeka att jag nog bara tappade det någonstans på vägen hem, och alkohol har ingenting med saken att göra, det kan jag promise. Eller så har det hamnat på något lurigt ställe här hemma typ i papperskorgen när jag slet av mig alla kläder för att slänga mig in i duschen. Jag har ju så stort rum så det finns ju så många ställen det skulle kunna ligga liksom.... Verkar tyvärr krångligt att få ett nytt studentleg så övervägde i min irritation igår att hoppa i containern och leta upp mina soppåsar. Men avstod.

 

Idag har jag ont i axeln och önskar att jag hade min mor nära så att hon kunde ge mig lite massage. Typiskt dumt att bo i skåne när man behöver massage.

När jag sitter vid mitt skrivbord och ska göra allt det där jag borde gör jag mycket annat. Som att kolla på vinterns skidkläder och skidor. Och drömmer lite grann. Det känns motvilligt lite avlägset. Lite tungt. Hoppas innerligt att det blir lite skidor någonstans.

 
Min kära Anna fyllde år i helgen och hade stort kalas och jag var inte där, det är jag lite ledsen över.

 

Min väldigt söta vän. Du är bra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0