Livet ler med Håkan.

De pratade på nyheterna imorse om att man kan vara katt eller hund människa och att man har olika personlighet efter det. Den ena mer disciplinerad och den andra mer kreativ. Vet inte om jag är någon, som min lillasyster säger så gillar jag ju inga djur, jag vill ändå hävda att hon har lite fel. Men någon hundmänniska är jag inte, således inte heller disciplinerad?

 

Så har håkan hellström släppt 2 nya singlar. River en dröm. Så fin och så bra som bara håkan kan vara.. Gjorde lite vackert ljus i min pluggrotta. Från trötthet till hopp och studs energi. Snart kommer ett helt nytt albm. Det blir underbart.

 

Såhär ser det ut på mitt skrivbord en dag som denna.

                                       
                                       
                                      

Det står blinka så att jag inte ska glömma det. Lider av torrhetsögon och ögondropps beroende. Men jag läste om någon som vaknade och tog ögondroppar och kände mig med ens inte lika ensam i mitt missbruk.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0