burning love.

En onsdagskväll kan man cykla hem i regn som inte regnar utan bara ligger som blött i luften och vara ganska glad ändå för att man läst om läskiga mysteriet för tre nyduschade barn med lockigt hår och chokladbruna ögon. När jag vänder mig på alla håll jag kan i sängen och inte kan sova utan bara grubbla kan jag tänka att jag inte sitter i en skyddad lägenhet i en stad långt bort ensam med tre barn fast jag egentligen inte är tillräckligt gammal och socialen inte vill betala min hyra.

 

Idag har vi haft sconesfödelesedagsfrukost här i korridoren. En väldigt bra morgon som visade lite solljus men som nog inte riktigt orkade ända fram, men som jag ändå ska göra till en bra dag. Jag ska läsa om orsaker till sexualbrott och försöka förstå det och förstå att det nog inte går att förstå och sedan iväg på föreläsning och jobbig fysträning ikväll.

 

Glad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0