godmorgon.

Det är lördagmorgon här i skåne. Jag har redan varit uppe ganska länge och sytt kuddar, jag är förkyld men det är sol ute. Igår köpte jag en sommrig klänning och ceriserosa läppstift. Klänningen är blå och blommig och mycket louiseig. Läppstiftet är bara vrålsnyggt. Det sitter kvar väldigt länge också, till och med när man sover. Var nere på nationen och åt boeuf bourgingon igår, fick kork i rödvinet och jag vågade faktiskt gå fram och säga till, det var inte så jobbigt. Träffade en sälenkompis som erbjöd mig sommarjobb på en seglarskola i malmö. Tänk vad härligt det skulle kunna vara.

 

Idag ska jag studera, baka bröd och kanske ta en liten secondhandtur. Nu ska jag snart ringa min familj som förhoppningsvis vaknat. Jag saknar dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0