första dagen sol på en evighet.

Jaha jag visste att det skulle bli lite såhär. Jag får se bilder där killar i färgglada kläder åker fett mycket snö. Och jag har varit på en föreläsning som var tråkig ungefär 80% av tiden. Rättvisa finns ej och vi behöver inte låtsas att den finns heller. Bra ändå är att solen har skinit idag, värmde en millimeter, det är alldeles faktiskt underbart. Jag har inte lika ont bakom tanden längre, var hos tandläkaren imorse, det gjorde ont där så jag fick tårar på ena ögat. Men nu känns det bättre och behöver inte ta sats för att svälja och kan snart börja äta i vanligt tempo igen. Men det har varit ganska spännande att äta snigellångsamt också. Igår var det fotbollsträning och väldigt roligt, blir förundrad gång på gång hur skoj det faktiskt kan vara att håla på med en boll sådär. Sköt skott på mål så jag har lite ont på framsidan av foten idag. Imorgon ska vi ha fixa i korridoren dag och äta matmedmera med korridoren, antagligen alkohol inblandat. Och på Lördag ska jag på födelsedagsfest. Så jag har ju också roligt. Fast det är ju inte femtielva meter snö här. Nu ska jag läsa om rättspsykiatrisk undersökning. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0