Idag är en bra dag.

Solen har skinit. Jag tänkte sitta klistrad vid mitt skrivbord. Men som vanligt blev det inte riktigt så, det blev lite vasaloppstittande och en runda i solen.

 

Igår var jag i en väldigt vacker del av skåne, spelade fotboll i en liten kustby som hette Skillinge på Österlen. Fotbollsplanen låg typ 50 meter från stranden. Rakt ut mot horisonten.

 

På kvällen var jag hos Maria och tittade på en bra film och åt sockerfria chokladbollar. The Town – jag rekommenderar den. Gangsterfilm med kärlek. Mycket avskyvärda brott men man fick liksom bakgrundshistorian till allt elände. Förstod lite grann. Man kan ju aldrig förstå at någon dödar en annan människa men man kan förstå varför någon hamnar snett och i en karusell som bara snurrar. Vacker tycker jag det var.

 

Nu blir det solsidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0