Looking at you is like looking at the sun

Tentaplugg igen. Och i vet ju att livet då ofta är rätt många steg från paradise. Man hoppas mest att någon ska komma och rädda en och säga strunta i det där, du behöver inte.

 

Fast jag är nog ändå ganska glad. Jag har köpt nya rosa springskor. Det är jag hemskt glad över. Rosa är min nya vårfärg. Och jag verkligen längtar efter att testa dem. Och vädret är för varmt för vinterjacka. Det är väldigt bra. Synd bara att man inte hinner njuta direkt mycket av varken sol eller skor när man mest bläddrar fram och tillbaka i en lagbok.

 

I övrigt

Har jag kammat benan åt andra hållet känt mig nästan som en annan människa. Kan vara ett tips för dem som vill ha lite förändring i sitt liv.

 

Jag bytte mina för små converse mot ett par alldeles perfekt slitna levis 501. Jag älskar dem och har senaste tiden varit mindre besatt av att hitta det perfekta paret. Och det har inte varit lätt kan jag säga. Så vips hängde de där i secondhanden på torget.

 

Och kanske kom det ett litet ljus i mörkret i praktikletandet. Väntar spänt, hoppas men vågar inte riktigt.

 

Och kanske är det så att det dyker upp en rätt bra kille här någonstans inom en snar framtid.





                             
                              
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0