Vad jag bryr mig om nu är att ifrån samma säng lyssna till samma regn.

Den lilla textraden hade någon skrivit på baksidan av ett skidskolediplom på en bäddad säng jag sov i en säsong.


Idag tentaläser jag om normbrytande beteende i barndomen och lyssnar på en kille på youtube som sjunger helt ljuvligt. Krutovs. Man får nästan lite glans på ögonen när han sjunger om att lyssna till samma regn. För han ser ut på ögonen som att han faktiskt gett hela hjärtat rakt ut. Hade jag inte redan en kille jag är väldigt kär i skulle jag nog bli lite kär i honom. Jag måste lyssna, och titta igen och igen. 

Också har jag en svala på fingret. Det är min pigga upp tentaplugget ring.

Nu ska jag snart spela fotboll.

 

Kramhej.


                                  
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0