sen sist.

Den här våren har jag i alla fall.

 

Seglat, med barn som går i högstadiet, typ kört in i bryggan, mer än en gång, styrt spinnacker, blev blöt, blev solad, fått skavsår i händerna, sjöng jag hade en gång en båt, varit kaos och varit under kontroll. Framförallt mycket roligt.

 

Varit förkyld i typ nästan 2 månader. Det svär jag lite åt ibland. Just nu överdoserar jag c vitaminbrus, har 4 olika brustablettrör jag alternerar några gånger om dagen. Bitter för att jag inte kunnat spela fotboll och typ inte röra mig alls.

 

Var i gran canaria. Det var mycket trevligt.

 

Fått ett sommarjobb jag längtar efter att börja på.

 

Tyckt om mycket att ha en massa olika möjliga färger på naglarna. Gult och blått och rosa och grönt.

 

Fått en praktikplats till hösten, ska stödja brottsoffer.

 

Börjat på tradera, shoppar saker för 3 kronor.

 

Läst om pedofiler, barn som berättar om sexulla övergrepp gärningsmannaprofilering, bedrägeri och annat spännande.


Så var det med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0